Ett till inlägg

På jobbet. Vädret känns underligt, men samtidigt bra. Jag jobbar och det är ingen sol. Kanske får mig att må lite bättre. Jag har sex bilar inne i stan men bara två chafförer+mig. Vad sägs om den? Måste försöka få ut massa bilar ut till pappa så man slipper p-lisornas små fina gula lappar på rutan, med ett besked att man ska pröjsa 900 spän. Blä. Ny vecka, nya tag. Brukar man säga så? Jösses, jag har inga nya tag enbart kärlekshantag på sidorna av min mage. Kanske skulle ha varit lite sol iaf, så jag vart positiv.

Idag lyssnar vi på: Big pimpin- Jay Z
Minnen..

Jo men man kanske skulle se till att bli 14-17 igen? skulle vilja ta om de. Livet var fullt av problem, men samtidigt inga som inte gick över på en vecka eller så. Men gleeed på flugan(moppen) och levde livet, Festa, var snygga, hångla men en massa snygga och mindre snygga pojkar(?), ett av de största problemen var hur man skulle få tag på cigg. Jösses inga räkningar att pröjsa där, inga läskiga förhållanden, jobb osv. Tyvärr är ju detta omöjligt, men iaf. Dagens låt fick mig att drömma bort.  

Ska pröva att jobba lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0