i´ts been a..

Iförregår var vi och såg Inception på bio. Jag, Madde och Kenny. Bioklubbens orginal medlemmar. Och den var sjukt bra, man var tvungen att vara "vaken" hela filmen för den var rätt så inveklad så man var tvungen att hänga med. Men se den!

Igår var Larry hos vetrinären. Eftersom att han snorklar ibland misstänkte jag att det kunde vara noskvalster. Jag är ju en liten blödig jävel. Jag har ju gråtit och haft förmig för jag trott att min lilla pojke skulle dö. Men igår var han jätte duktig och vetrinären berättade att hans hjärta, lungor ocg strupe låter bra. Så förmodligen är det bara noskvlaster, så han ska äta medicin i tre veckor. Skönt. Han var iaf super duktig hos vetrinären.

På morgonen när väckarklockan ringer så brukar man ju ha någon form av ursäkt till att inte gå upp, kunna få stanna någora minuter till eller snooza. Imorse hade jag faktiskt tvärtom. Jag hade en anledning till att gå upp. Jag intalade mig själv att om jag inte gick upp och jobbade kommer jag aldrig få bo i ett hus som Manilla (Manilla är ett av Bonnierfamiljens hus på Djurgården). Ändå försov jag mig.

Idag lyssnar vi på:
Blue Lagoon - Break My Stride

Var och åt lunch igår med Mr D. Längesedan nu. Var riktigt mysigt att träffa honom. Han var ju i mitt liv ca 5-6 år så man blir ju lite paff när människor försvinner då, man saknar ju dom till och från då. Så det var kul att se att han mådde bra. Jävla god sallad var det också.

I eftermiddag åker jag till Åland med Rebecca. Malin & Nina, sorry för att jag missar festen. Men ni får tänka er att jag står på en av lådorna och dansar brevid Benita ;) Larry ska få sova över hos sin gudmor för första gången i hennes nya lägenhet. Spännande för honom. Sen blir det till mormormor(min mamma) på lördag. Han får inte följa med till Åland nämligen. Han är inte rabies vaccinerad eller har ett pass. Jävla punchit! Först måste han ta en spruta, vänta typ länge ta en till vänta länge ta ett blodprov för att sedan få sitt pass. Detta tar ett halvår samt att det kostar 2500:-. Ett jävla rån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0