Igår var ingen vanlig dag för det var Hjärts födelsedag

Jag älskar födelsedagar. Kanske inte alltid min egen. Men andras. Så roligt att få någon form av ursäkt att så fira och umgås. Ikväll ska vi fira Hjärts födelsedag. Middag och sen drink förhoppningsvis på Josefina. Josefian ligger på djurgården och när man är där så känner man sig som att man sitter utomlands kanske i typ spanien. Så himla coolt, mysigt och flashigt ställe. Man tillhör kanske eliten? haha.. Jag har precis fixat med hennes present. Åh jag vill bara ringa henne och säga vad det är nu, nu, nu!! Vi brukar vara jätte dåliga på det där med att faktiskt hålla oss på att berätta eller ge presenterna, oftast råkar det bli så att vi får/eller får reda på vad det är innan våra födelsedagar. Men inte detta år.

Idag lyssnar vi på: Portishead - Music to fuck to

Det är riktigt varmt varje dag. Jag vet visserligen att man inte kan lita på vädret. Vädret är lite som män, man får aldrig som man vill. Hursomhelst så har det varit as varmt nu hur längesomhelst. Men just idag, ikväll så är det jätte kallt. Jag hade tänkt ha på mig min nya fina Rodebjer klänning ikväll. Med bara ben och ett par fina klackar. Funkar ju kanske men en kofta till men då försvinner liksom klänningen lite eftersom att bla ryggen är väldigt speciell på den. Måste fundera över detta.

Idag ska jag till revisorn och skriva på massa papper. Ni förstod hur tråkigt det är. När han ringde imorse när jag fortfarande låg i sängen så förstod jag att om jag ska överleva allt så måste jag powernappa idag. Svårt.

Eftersom att det kanske inte blir någon mer semester för mig iår, betyder det att det inte blir något solande heller. Så jag tänkte att jag skulle ta ett solarium för att hålla brännan från mexico lite. Men jag slutar aldrig att ömsa skinn. Kanske måste det innan jag lägger mig och torkar ut huden mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0