Vad gör man på en söndagmorgon?

Nu sitter jag i Joannas gamla rum på golvet. Blev tokig av att försöka att inte se detta rum så jag tänkte jag sätter mig har och bloggar.  Sitter med rutig skjorta, ett paket cigg och en askkopp, öppet fönster, lyssnar på dagens låt och känner mig lite lätt bohemisk. Tror den känslan är gandska bra för just mig.  Rätt härligt, 90kvm för mig själv. Blandade känslor där. Jag sitter ju trotts allt här inne.

Min kära vän Kenny svarar just nu inte i telefonen. Han ringer väl snart. Den enda karln jag vet för 100% att han kommer ringa upp eller inte sluta höra av sig bara. Skönt att iaf kunna lita på nån karl. Men han är ju inte som andra karlar heller. Var det bra eller dåligt då?

Idag lyssnar vi på: Glenmark- Mare Mare


Idag var jag hos Rebecca på middag. Skönt att det inte bara jag som är lite lätt destruktiv och negativ när solen skiner och alla människor tycker att man ska vara så glad och framför allt ha semester. grattis till er som har det. Jag fick två fantastiska veckor i Mexico, men liite till? Snälla? Nej.






Kommentarer
Postat av: Joanna

Röker vi inne och allt!? Vet precis hur du känner, har svårt blandade känslor för tillfället.. Hoppas du hínner komma förbi imorgon! Älskar dig!

2010-07-21 @ 01:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0