Mitten av Juli

Då funkar inte youtube av någon mystisk anledning, hur ska dagen sluta?

Det är segt på jobbet, som faan. Men det finns ju alltid saker som kan göras. Jag är trött precis hela tiden. Tackochlov har vi världens största AC har inne på det lilla lilla kontoret. Men den låter. Som fan. Så när man väl stänger av den så blir det som en enorm lättnad i huvudet. Men för Larrys skull får den vara på. Janet var snäll och erbjöd sig att ha lillen idag på dagen eftersom hon var ledig. Men mitt i morgonstressen så glömde jag helt bort det. Nu ringde jag henne för att berätta det och hon sov fortfarande. Bra för henne det behövde hon.

Nu funkar youtube.se så Idag lyssnar vi på: Alanis Morissette- Madness (Eclipse soundtrack)

När vi var i Mexico lästa jag böcker, som är underbart på semester. Men så började jag läsa "Aldrig fucka upp" av Jens Lapedius. Så kommer jag hem. Det finns ingen ro eller tid till att läsa klart boken. Så idag funderar jag på att koppla om telefonen, ta en filt och lägga mig i parken i solen och försöka läsa klart. Sommaren på jobbet är underbar.


"Jag tycker att män är väldigt roliga. Om jag hade en sån där sak som dinglar fram i byxorna, så skulle jag sitta hemma hela dagarna och skratta åt mig själv."
- Dawn French



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0